VVD Gouda op bezoek bij Gouda Onderneemt

Maandag 14 februari zijn de VVD lijsttrekker Kevin de Jonge en VVD kandidaat-raadslid Hans van der Elburg op kennismakingsbezoek gegaan bij de Programmamanager van Gouda onderneemt, Jan Willem van der Wolf.

In een prettig, ontspannen en constructief gesprek, met mooi uitzicht op de Goudse Poort vanuit het kantoorpand waar Jan Willem van der Wolf is gevestigd, hebben we nader kennis gemaakt en gesproken over belangrijke thema’s voor de ondernemers in Gouda.

Vele ondernemingen geven Gouda kleur. Zij zorgen voor werkgelegenheid, kennis en bedrijvigheid, een stad die leeft en alles in zich heeft. Toch zien wij ook uitdagingen, zoals genoeg ruimte voor ondernemers (ingespeeld op de vraag), het huidige vestigingsklimaat, bereidheid vanuit de gemeente en de noodzaak voor regionale afstemming en samenwerking. Door met elkaar over deze zorgen te spreken kunnen we nog gerichter inzetten op een sterke Goudse economie met dito ondernemers. Met de economische agenda op tafel, is dit goed naar voren gekomen in ons gesprek. We kunnen aan de slag, voor een sterker Gouda, met sterke Goudse ondernemingen.

De VVD Gouda bedankt Gouda Onderneemt (Jan Willem) nogmaals voor dit plezierige onderhoud en spreekt de wens uit dat we elkaar vaker over diverse thema’s gaan spreken.

Website Gouda Onderneemt